Wednesday, January 27

GRAZY

En hier zit ik dan,normaal achter m´n laptop. Ik zal het niet weten wat ik zonder een laptop moest. En als die kopot is een ramp ! Al me foto´s eraf. Ik denk dat ik dat dan het ergste ga vinden. En natuurlijk dan geen internet, geen Style.com, en blog. Maar nu zit ik heel old school met een notitie boekje die ik gebruik voor inspiratie, gedichtjes,krabbels,tekeningen. Het is in een soort geheimschift (wel gewoon m´n handschift hoor) Maar dan anders.

Heb je Tavi gezien op tv ?
Met hoofdredacteur van Nederlandse Elle. Ik had d´r site al eerder in mijn list met favorieten staan. Verder heb ik er niet echt iets over te zeggen, want het is moelijk om hierover je mening te geven. Al is ze wel goed. Wie wilt er nou niet Fron Row ziten ?

No comments:

Post a Comment