Saturday, January 16

Start of Something NEW !

M'n eerste post !
Over mij: Ik vind altijd moeilijk om iets over mezelf te vertellen. Ik ga het proberen. Ik was al vroeg geintreceerd in mode. Keek ik blaadjes. Ik weet nog dat mijn eerste mode foto van de catwalk show van valentino was. Ik denk dat ik niet geweten had dat het een valentino was. Maar achteraf wel.

Het leukste aan mode vind ik dat je er jezelf mee kan uiten. En en dat je daar een eigen persoonlijkheid mee krijgt. Ik denk je met stijl geboren moet worden. En dat je stijl niet kan leren.

Ik hoop dat je de fotoshoots die ik zelf heb gemaakt gezien hebt. Eigenlijk ik dat wel stiekem mijn trots ;) Ik fotografeer, en doe de styling(en ook nog het haar en de make up) Ik zou wel veel meer shoots willen maken.





Fashiontoast,google,tfs.

No comments:

Post a Comment