Tuesday, February 16


Ik zat op de fiets en verheugden me al op het posten van een bericht. Wat is het op dit moment mooi weer. Al heb ik een hekel aan sneeuw als ik moet fietsen. Maar de zon schijnt ! En daar ben ik al heel blij mee. Ik ben toe aan vakantie, ik ben moe en al die toetsen die ze dan nog even in de laatste week van de vakantie proppen. Wij hebben ook een leven. Deze zin wel met een dikke smile erachter. Heb je de nieuwe shows al gezien ? Ik was opslag verliefd op de show van Rabecca Taylor. Elk seizoen zit ik met smart te wachten op de Alexander Wang show. Maar vond het dit keer iets minder. Check Style.com De Erin Wasson collectie wat dit keer met een show gepresenteert werd zag je erg veel wit, met oud rose.

Ik ga de dagen aftellen tot de vakantie !
x Anne

1 comment:

  1. Hi Anne,

    Leuk blog. Heb je toevallig ook een email adres waar je op bent te bereiken?

    Gr. Floris

    ReplyDelete