Monday, May 3


NEW YORK CITY/DAY ONE
En daar zit ik in New York, op het grootste bed waar ik ooit op heb gelegen.

Het is al vrij laat maar kon het niet laten op wat te schrijven. Wat een droom ! Heel anders dan dat ik vewacht had, kwamen we New York ingereden met een NYC Cabb. Op het begin deden me de huizen aan de huizen, zoals je in Hairspray ziet. En toen... Niet normaal hoe groot die stad is van een afstand.
Het is gewoon niet te omschrijven wat voor gevoel je krijg. En nee, niet de warmte. Wat is het heet ! Misschien ook wel lekker. Maar nu heb ik wel het probleem. Wat moet ik aan ? Dat word morgen inslaan ! Maar ik doe al genoeg inspiratie op alleen al door de mensen die hier lopen.
Foto's komen morgen. Maar nu eerst slapen want het is al laat..
Love,
Anne

(Pic/By me)

No comments:

Post a Comment