Friday, June 25

BAGS,HEELS,SHOES,SUNGLASSES & SCARFT.

Ik heb een zwak voor alle dingen die ik mooi vind. Wat eigenlijk toch logisch is. Ik kom in een winkel zie wat moois en eigenlijk heb ik al zoiets maar toch anders. Een ander ziet geen verschil. Maar voor mij een heel verschil. Misschien wel verslaven. Een voorbeeld is dat ik eigenlijk geen hakken mag dragen buitens huis (wat ik ook wel begrijp) al heb ik toch twee paar hakken. Ik zal wel een jaar zakgeld voor die hakken uitgeven. Wat eigenlijk ook absurt is.Maar bijna niks voelt toch mooier dan nieuwe schoenen uit een doos halen, een nieuwe tas dragen en het tenslotte dragen. Je krijgt een shok van zelfvertrouwen en liefde van je nieuwe pronkstuk. Ik denk en hoop dat je me wel kan begrijpen. Iedereen heeft dat toch wel ?


Pic/ My favorite heels @ Me

No comments:

Post a Comment